תנאי ביטול עסקה:

א. לקוחות שרכשו מגשי פירות ומעוניינים לבטל את הזמנתם, יוכלו לעשות זאת תוך שעה ממועד ביצוע ההזמנה או ממועד הקשר הטלפוני בשעות הפעילות שלנו. להזמנות שתוזמנו למועד מאוחר יותר, ניתן לבטל עד 5 שעות לפני מועד האספקה המתוכנן. שעות הפעילות: א'-ה' 8:30-19:00, ו' וערבי חג 8:30-13:00.

ב. ביטול רכישה של מוצרים אחרים שאינם פסידים ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר. במקרה של צרכן המוגדר כאדם עם מוגבלות, אזרח ותיק, או עולה חדש, יתאפשר ביטול העסקה עד ארבעה חודשים מיום הרכישה.

ג. החזר כספים יבוצע תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.

ד. במקרה של ביטול שאינו נובע מפגם או אי התאמה, אי אספקת המוצר במועד או כל הפרה אחרת של החוזה, דמי המשלוח יגבו על ידי החברה והמוצר יוחזר על חשבון הצרכן.

ה. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים או מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הלקוח ו/או מוצרים שפותחה אריזתם המקורית.

במקרה של תלונת לקוח, התלונה תיבדק ותענה על ידי שירות הלקוחות שלנו תוך עד 48 שעות. תלונות על איכות מוצר פסיד יתקבלו תוך 48 שעות מהאספקה ובהצגת המוצר בלבד